Hvad laver vi?

Coop-Spotmarket – Mødestedet for gode handler!

 

Coop-Spotmarket er blevet til i et ønske om at lette processen med handel af restpartier og datokritiske varer.

Vi samarbejder med en lang række leverandører, grossister og distributører indenfor food såvel som non-food. Vi har et stort netværk af købere inden for Coops butiksnet, som dagligt anvender Coop-Spotmarket til bestilling af forskellige partivarer.

Mange butikker udnytter de gode tilbud til at lave spottilbud og ja-tak-tilbud i deres respektive butikker på Facebook med stor succes. Vores koncept skal ses som et effektivt supplement til den almindelige daglige drift.

Coop-Spotmarket er et lukket B2B-netværk, der giver leverandører og Coop-butikker muligheden for at handle med hinanden online.

Coop-Spotmarkets digitale markedsplads er åben 24/7 – 365 om året.

Hvad står vi for?

Coop-Spotmarket skaber en dialog mellem butik og leverandør!

Hos Coop-Spotmarket bestræber vi os på at gøre handel nemt og bekvemt. Vi lægger stor vægt på en enkel og hurtig bestillingsproces gennem vores app og hjemmeside, så du kan spare tid og ressourcer.

Coop-Spotmarket hjælper flere med at bidrage til reduceringen af  ressourcespild. Så udover at danne platform for det gode købmandsskab, bidrages der ved hjælp af  mindskningen af ressourcespild til at gøre en forskel for miljøet.

Vi forstår, at vores butikker og leverandører har travlt, så derfor stræber vi altid efter at gøre handlen lettere for partnerne gennem kontinuerlige forbedringer af vores produkt. Hos Coop-Spotmarket er vi forpligtet til at gøre handel nemt og bekvemt for alle parter!

Vision & mission

Mission

Vores mission er at afbøvle og effektivisere direkte handel ved hjælp af moderne teknologi.

 

Vision

Vores vision er at blive Coops butikker og leverandørers primære værktøj til at handle med hinanden. Vi vil være den førende handelsplatform med innovative teknologier og
intuitive løsninger, der skaber enestående værdi for vores partnere.

Kerneværdier

  • Købmandsskab – Vi hylder og fremmer det gode købmandsskab.
  • Kundeservice – Vi er altid imødekommende og klar til at tage i mod dig når du ringer.
  • God tone – Vi bestræber efter at holde kvaliteten i top, mens det er værdiskabende.
  • Agilitet – Vi lytter altid til vores kunder og deres behov.
  • Effektivitet – Vi er altid til at få fat i, og vil bestræbe at klare problemet så hurtigt vi kan.

 

Hvem er vi?

Garvede købmænd, digitale pionerer og gudsbenådede kundeservicefolk

Vi er drevet af passion. Passion for det gode købmandskab, passion for vores kunder og en passion for at bidrage til en bæredygtig fremtid.

Vi er et erfarent team med mange års erfaring inden for B2B-handel, hvortil vi kender til branchens udfordringer, dynamikker og spilleregler.

Vi hylder det gode købmandskab, og gør det hurtigt og nemt at gøre en god handel. Vores fornemmeste opgave er at hjælpe og agere problemløsere, hvilket vi har god erfaring med.

Michael Svendsen

Michael Svendsen

CEO

Michael har mere end 35 års erfaring indenfor salg, markedsføring og indkøb, og er altid klar på en god snak.

Mike Borregaard

Mike Borregaard

CTO

Mike er entreprenør med stort e, kender portalen indgående og er fuld af idéer til at optimere portalen.

Laura Hasselstrøm

Laura Hasselstrøm

Product Owner

Laura har fingeren på pulsen i alt, hvad der rører sig i Spotmarket – hun designer og beskriver nye funktioner.

Frederik Svendsen

Frederik Svendsen

Salgschef

Frederik har altid fingeren direkte på pulsen, og ved hvad der rører sig i markedet. Han er innovativ og altid behjælpelig. 

Mathilde Nørskov Hrkovic

Mathilde Nørskov Hrkovic

E-commerce & Business manager

Mathilde står for vores kundeservice, og er den, du møder i telefonen, når du kontakter os. Det er hende, der sørger for, at tingene kører som smurt. 

Mathias Fink

Mathias Fink

Sales & Marketing Assistant

Mathias – også kaldet Fink – er altid klar på at fremme dit salg, og så er han efter eget udsagn kommende milliardær – i dollars.

Cecilie Kiel-Rasmussen

Cecilie Kiel-Rasmussen

Sales & Marketing Assistant

Cecilie har vi glæde af til og med juni 2023. Hun er en haj til markedsføring, og sidder blandt andet med vores kommunikation til brugerne.

Selma Lenjani

Selma Lenjani

Sales & Marketing Assistant

Selma har vi fornøjelsen af et par gange om ugen, hvor hun sideløbende med sit studie hjælper os med bl.a. vareoprettelser og markedsføring.

Ana-Maria Borregaard

Ana-Maria Borregaard

Invoicing

Ana er vores bogholder og er superskarp indenfor bogholderi, økonomi og statistik. Ana tager sig også af andre ad hoc opgaver.

Martin Hansen

Martin Hansen

Fullstack developer

Martin er vores udvikler; han kender systemet bedre end nogen anden – det er nemlig ham, der har bygget det.

Christian Dam Guldbrøn

Christian Dam Guldbrøn

Marketing & Technology Coordinator

Christian er hos os til og med juli 2023. Christian sidder med content creation, design og andre ad hoc opgaver.