Hvad er dine spørgsmål?

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, kontakt os.

Generelle spørgsmål

Markedspladsen er åben 24/7 – 365 dage.
Vores kundeservice er åbent i følgende tidsrum:
Mandag til torsdag: 08:00 – 16:00
Fredag: 08:00 – 15:30

Som Coop-butik er det gratis at benytte Spotmarket. Du betaler således kun for de varer du køber.

Som leverandør er det gratis at benytte Spotmarket, hvis dine partier ikke bliver solgt. Når du har solgt et parti, opkræver Spotmarket et salgssalær på 3,95 % af værdien af den gennemførte handel.

Varerne ligger på portalen indtil de er solgt eller op til 6 uger.
En annonce kan nemt og hurtigt genaktiveres efter de 6 uger. Vi anbefaler at prisen revurderes, hvis der ingen aktivitet har været i løbet af de 6 uger.

Alle Coop-butikker har mulighed for at handle på Spotmarket. Den enkelte butik, som ønsker at handle på Spotmarket, opretter blot en bruger, bliver godkendt og får derefter adgang.

Produkterne er frit leveret til dansk adresse, inkl. afgifter og moms.

Leverandør

Det er leverandørens ansvar og omkostning at levere den bestilte vare inden for den annoncerede leveringstid. Transportomkostninger er indregnet i den oplyste pris.

Gå til topbaren og vælg ”Mine salg” – Alle gennemførte salgsordrer kan downloades i PDF-format.

Efter login vælges boksen ”Opret annonce” i venstre side.
Herefter skal du blot udfylde de påkrævede felter. Vi anbefaler altid at vedlægge et pænt og tydeligt billede af produktet, en skarp pris og en velformuleret produkttekst.
Sælger du din vare enten i stk., kolli eller paller, har du mulighed for at oprette merkøbsrabatter.
F.eks. 1 palle, hvor hver enhed koster 10 kroner og 2 paller, hvor hver enhed koster 8 kroner.

Har du brug for at genaktivere en gammel annonce, så skal du trykke på ”Mine udgåede produkter” i topmenuen. Herefter kan du aktivere annoncen igen.

Har du brug for at rette annoncens oplysninger til, så skal du aktivere annoncen, og herefter kan du vælge at redigere den – afslut med at aktivere annoncen igen, så dine ændringer gemmes

Butik

Ja, vi har en modbudsfunktion, hvor du kan sende et bud afsted til leverandøren. Derefter har leverandøren mulighed for at acceptere, modbyde eller afvise buddet. Sådan kan Coop-butikken og leverandøren fortsætte frem og tilbage, indtil de finder fælles fodslag.

  1. Find den vare du ønsker at købe, tilføj antal stk., kolli, paller eller hele partiet til din kurv.
  2. Når du har fundet alt det du ønsker at købe, gå til kurven og tryk ”Bestil”.
  3. Herefter sendes bestillingen igennem og du modtager straks en bekræftelse på købet.
  4. Leverandøren leverer direkte til dig, til den pris du handlede til.
  5. Leverandøren fakturerer dig direkte.

Coop Spotmarket er blot formidler af tilbuddet og det er derfor leverandøren, der sender en faktura, som Coop-butikken betaler. Coop-butikken og leverandøren handler altså direkte med hinanden.

Gå til topbaren og vælg ”Mine ordrer” – Alle gennemførte købsordrer kan downloades i PDF-format.

Scroll to Top